St. Jozefstraat 5, 1131 DX Volendam

Administratie

Het voeren van een administratie is één van de vele randzaken waarin Hecon Fysio Group in kan ondersteunen. Administratie kan tijdrovend zijn. Als fysiotherapeut wilt u zich het liefst alleen maar bezig houden met het behandelen van patiënten. Dat snappen wij, daarom bieden we u ondersteuning op verschillende gebieden:

Financiële en loonadministratie

Ondersteuning in uw financiële en loonadministratie? Hecon Fysio Management ondersteunt u daar graag in. Wij bieden u een eigen digitale omgeving waarin u administratie wordt gevoerd. Zo heeft u altijd inzicht en toegang.

Binnen de verschillende mogelijkheden krijgt u een eigen accountmanager welke het aanspreekpunt is voor uw administratie. Hij of zij zal met u meedenken en u adviseren. Gemakkelijk want zo is er één aanspreekpunt voor uw vragen en opmerking rondom uw administratie.

Via de online omgeving kunt u eenvoudig uw boekhouding inzien en heeft u een actueel overzicht van uw boekhouding. Ideaal voor het houden van inzicht en het maken van de juiste beslissingen.

Software

Binnen Hecon Fysio Management bieden wij in samenwerking met een van onze partners een complete EPD-software, welke gekoppeld kan worden aan uw boekhouding en personeelsadministratie. Door een intelligent en ontwikkeld softwaresysteem heeft u dagelijks inzicht in uw actuele boekhouding. Met een persoonlijke inlog binnen een veilige omgeving geeft dat inzicht in de gehele boekhouding. Zo houdt u grip op uw kosten en kunt u tijdig sturing geven aan uw praktijk. We zetten de voordelen van deze software graag voor u op een rijtje:

In tegenstelling tot concurrenten blijft de identiteit van de aangesloten praktijken altijd bestaan. U kunt ons zien als dienstverlener in alle randzaken van het voeren een fysiopraktijk. Denk hierbij aan:

  • U onderneemt op basis van actuele cijfers
  • Het dashboard toont in één oogopslag uw financiële situatie
  • Mogelijkheid tot aanvullende financiële rapportages
  • Automatisch verwerken van bankafschriften en betalingen
  • Geen back-ups, geen software updates nodig
  • Zeer gebruiksvriendelijk

Mogelijkheden voor de administratie van uw praktijk:

  • Volledig inzicht in uw financiën
  • Verstuurde facturen direct verwerken in te ontvangen posten
  • Betalingsherinnering en aanmaning in drie klikken versturen
  • Via e-mail ontvangen facturen (PDF) meteen doormailen
  • Papieren facturen en bonnetjes inscannen
  • Ontvangen facturen direct betalen vanuit de administratie
  • Bankafschriften automatisch verwerkt (ING, ABN AMRO en Rabobank)
  • Facturen en bonnetjes met 1 klik op het scherm bekijken
  • Handig online archief voor alle zakelijke documenten
  • Alerts instellen voor aflopende contracten
  • Uitgebreide en handige grafieken en tabellen

Hebben wij uw interesse gewekt voor deze diensten, vraag vrijblijvend een afspraak aan met één van onze adviseurs.

Openingstijden
  • Man-Vrij 08:00 - 17:00
    Zaterdag Gesloten
    Zondag Gesloten
Contact informatie
Neem contact op

Uw bericht is succesvol verzonden!

Er is iets misgegaan. Probeer het formulier te vernieuwen en opnieuw in te dienen.